Известие

Collapse
No announcement yet.

Придърпване в ниските обороти...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега, в запушена дюза не може ли да е проблема?
    Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
    Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
      [/COLOR]Между другото на празен ход на бензин работи ужасно неравномерно и прекъсва ..... на газ на празен ход е доста стабилна и почти не трепва ?????
      Това е 100% зацапани бензинови инжектори.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #18
        И аз подозирам инжекторите.... Ето какво прави колата при всеки студен старт сутринта или когато не е работила поне 5-6 часа. Всеки път го прави, даже преди няколко дни падна на 500 оборота.
        https://www.youtube.com/watch?v=XwhRS9PzxXM
        Как мислите.... ? Ако ги водя на чичо доктор на ултра звук ?
        Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

        Comment


        • #19
          Друго да вметна и дали е нормално .... ? При студен мотор налягането на маслото е 4 бара но като загрее и пада на 0..... а при подаване на газ достига 2 на загрял мотор.... Има някакъв жмел май в цялата работа ? Преди ми се струваше, че дори на загрял държеше около 0.5-1 бара и май при подаване на газ стигаше 4....
          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
            Друго да вметна и дали е нормално .... ? При студен мотор налягането на маслото е 4 бара но като загрее и пада на 0..... а при подаване на газ достига 2 на загрял мотор.... Има някакъв жмел май в цялата работа ? Преди ми се струваше, че дори на загрял държеше около 0.5-1 бара и май при подаване на газ стигаше 4....
            С какъв датчик е!? Оригинален/ладов?!
            Оригиналния е нещо ужасно калпаво! Аз по спомени съм сменил 2-3 като всеки караше по няколко месеца и... 0-ла!
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #21
              Тия дни ще ходя сериозно да тествам от друга кола и инжектори и датчици и ще пиша тук какво е станало.... Дано успея да го хвана какво е и евентуално да помогна на друг колега в нужда с подобен проблем Мерси на всички за предположенията засега....
              Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                Друго да вметна и дали е нормално .... ? При студен мотор налягането на маслото е 4 бара но като загрее и пада на 0..... а при подаване на газ достига 2 на загрял мотор.... Има някакъв жмел май в цялата работа ? Преди ми се струваше, че дори на загрял държеше около 0.5-1 бара и май при подаване на газ стигаше 4....
                Ако на загрял мотор наистина падне налягането на 0, ще ти светне лампата. Така че мисля, че по - скоро датчика или се предал или окъсява някъде.
                При мен стария датчик още при подаване на контакт и отиваше почти на 1 бар...
                sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от lan Покажи съобщение
                  Ако на загрял мотор наистина падне налягането на 0, ще ти светне лампата. Така че мисля, че по - скоро датчика или се предал или окъсява някъде.
                  При мен стария датчик още при подаване на контакт и отиваше почти на 1 бар...
                  Ако се замаси кабела на датчика някъде, стрелката вътре в купето удря максимума.
                  Датчика за минимално налягане отчита някъде в диапазона 0.4 атмосфери. (това му е граничната стоиност)
                  Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 16:08.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    Ако се замаси кабела на датчика някъде, стрелката вътре в купето удря максимума.
                    Датчика за минимално налягане отчита някъде в диапазона 0.4 атмосфери. (това му е граничната стоиност)
                    Е моя само на контакт си "вдигаше" на 1 бар, и после респективно си показваше с около 1 бар нагоре във всички режими.
                    А това, че датчика за минимално налягане отчита някъде в диапазона 0.4 атмосфери и аз го бях срещал някъде.
                    Аз имах предвид колегата да не се предоверява много на датчика, защото ако наистина налягането е 0 (не по датчик), първо лампата ще грейне, а и най - вероятно щеше вече да е родила.
                    sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                    Comment


                    • #25
                      А я карам с тънко масло.... 5w50 мотул и за 10 000 км съм долял около литър (предвид, че олива от капачката доста) Или няма значение разхода на масло с налягането ? Абе ще я мъчим тия дни и ще драсна доста по въпроса за инфо
                      Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                      Comment


                      • #26
                        Перфектен си е оригиналният датчик, само да работи. Показва сравнително точно.

                        Купете си EPS да видите. 7-8 бара за нищо ги няма!

                        Показва винаги 2-3 бара над реалното налягане, дразни супер много. А струва над 60лв.

                        Карам с оригинален датчик от 1994г.

                        Никога повече няма да си купя нов от магазина.
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                          Перфектен си е оригиналният датчик, само да работи. Показва сравнително точно.

                          Купете си EPS да видите. 7-8 бара за нищо ги няма!

                          Показва винаги 2-3 бара над реалното налягане, дразни супер много. А струва над 60лв.

                          Карам с оригинален датчик от 1994г.

                          Никога повече няма да си купя нов от магазина.
                          Сменил съм 3 (може и повече) оригинални.... Нестава, скапват се. Сложих ладов но си направих редуктор за захващането му и се бях заиграл с леко донастроиване на показанията. Без да е на контакт стрелката е ясно къде, но като дам на контакт отива точно на 0-лата. След това като запаля на студен мотор е около 4-5, като загрее е 2... Мисля че и реално е там някъде...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #28
                            И аз съм с Ладов датчик - така беше в началото, сега като загрее колата налягането по стрелка пада на 0 (дори на ново масло), и мисля че е време за следваща смяна на датчика.
                            Иначе като нов стрелката подскачаше при всяко подаване на газ - дори на място... голям кеф беше
                            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                            Comment


                            • #29
                              Вчера сложих директно цяла рейка с инжектори и като че ли се изчисти леко работата на празен ход. Сложох и друг TPS и друго ECU. Проблемът със студения старт и спад на оборотите от клипчето горе си остава, даже се влошава Изникна и нов проблем.... При 70-80 км/ч като реша да подам газ и колата заглъхва рязко и забива муцуната... Прави го на определен период.... Педала на газта е до долу а колата умира тотално Странни работи се случват, продължавам да диря проблемите. Видях че са напукани маркучите на входящия колектор и мисля и тях да сменя.... Та друго не остава.... Регулатор на налягането освен да сменя и да пробвам. Дотук единственото подобрение е работата на място на празен ход и това, че колата като е на 1ва предавка на равно без газ си бута сама без да клати...
                              Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                              Comment


                              • #30
                                Симптомите са характерни, когато има пробиви в кабелите за високо напрежение, провери си пак кабелите.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X