Колега, в запушена дюза не може ли да е проблема?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Придърпване в ниските обороти...
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение[/COLOR]Между другото на празен ход на бензин работи ужасно неравномерно и прекъсва ..... на газ на празен ход е доста стабилна и почти не трепва ?????
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
И аз подозирам инжекторите.... Ето какво прави колата при всеки студен старт сутринта или когато не е работила поне 5-6 часа. Всеки път го прави, даже преди няколко дни падна на 500 оборота.
https://www.youtube.com/watch?v=XwhRS9PzxXM
Как мислите.... ? Ако ги водя на чичо доктор на ултра звук ?Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Друго да вметна и дали е нормално .... ? При студен мотор налягането на маслото е 4 бара но като загрее и пада на 0..... а при подаване на газ достига 2 на загрял мотор.... Има някакъв жмел май в цялата работа ? Преди ми се струваше, че дори на загрял държеше около 0.5-1 бара и май при подаване на газ стигаше 4....Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеДруго да вметна и дали е нормално .... ? При студен мотор налягането на маслото е 4 бара но като загрее и пада на 0..... а при подаване на газ достига 2 на загрял мотор.... Има някакъв жмел май в цялата работа ? Преди ми се струваше, че дори на загрял държеше около 0.5-1 бара и май при подаване на газ стигаше 4....
Оригиналния е нещо ужасно калпаво! Аз по спомени съм сменил 2-3 като всеки караше по няколко месеца и... 0-ла!sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Тия дни ще ходя сериозно да тествам от друга кола и инжектори и датчици и ще пиша тук какво е станало.... Дано успея да го хвана какво е и евентуално да помогна на друг колега в нужда с подобен проблемМерси на всички за предположенията засега....
Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеДруго да вметна и дали е нормално .... ? При студен мотор налягането на маслото е 4 бара но като загрее и пада на 0..... а при подаване на газ достига 2 на загрял мотор.... Има някакъв жмел май в цялата работа ? Преди ми се струваше, че дори на загрял държеше около 0.5-1 бара и май при подаване на газ стигаше 4....
При мен стария датчик още при подаване на контакт и отиваше почти на 1 бар...sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB
Comment
-
Първоначално публикувано от lan Покажи съобщениеАко на загрял мотор наистина падне налягането на 0, ще ти светне лампата. Така че мисля, че по - скоро датчика или се предал или окъсява някъде.
При мен стария датчик още при подаване на контакт и отиваше почти на 1 бар...
Датчика за минимално налягане отчита някъде в диапазона 0.4 атмосфери. (това му е граничната стоиност)Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 16:08.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеАко се замаси кабела на датчика някъде, стрелката вътре в купето удря максимума.
Датчика за минимално налягане отчита някъде в диапазона 0.4 атмосфери. (това му е граничната стоиност)
А това, че датчика за минимално налягане отчита някъде в диапазона 0.4 атмосфери и аз го бях срещал някъде.
Аз имах предвид колегата да не се предоверява много на датчика, защото ако наистина налягането е 0 (не по датчик), първо лампата ще грейне, а и най - вероятно щеше вече да е родила.sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB
Comment
-
А я карам с тънко масло.... 5w50 мотул и за 10 000 км съм долял около литър (предвид, че олива от капачката доста) Или няма значение разхода на масло с налягането ? Абе ще я мъчим тия дни и ще драсна доста по въпроса за инфоAlfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Перфектен си е оригиналният датчик, само да работи. Показва сравнително точно.
Купете си EPS да видите. 7-8 бара за нищо ги няма!
Показва винаги 2-3 бара над реалното налягане, дразни супер много. А струва над 60лв.
Карам с оригинален датчик от 1994г.
Никога повече няма да си купя нов от магазина.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщениеПерфектен си е оригиналният датчик, само да работи. Показва сравнително точно.
Купете си EPS да видите. 7-8 бара за нищо ги няма!
Показва винаги 2-3 бара над реалното налягане, дразни супер много. А струва над 60лв.
Карам с оригинален датчик от 1994г.
Никога повече няма да си купя нов от магазина.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
И аз съм с Ладов датчик - така беше в началото, сега като загрее колата налягането по стрелка пада на 0 (дори на ново масло), и мисля че е време за следваща смяна на датчика.
Иначе като нов стрелката подскачаше при всяко подаване на газ - дори на място... голям кеф беше
Comment
-
Вчера сложих директно цяла рейка с инжектори и като че ли се изчисти леко работата на празен ход. Сложох и друг TPS и друго ECU. Проблемът със студения старт и спад на оборотите от клипчето горе си остава, даже се влошаваИзникна и нов проблем.... При 70-80 км/ч като реша да подам газ и колата заглъхва рязко и забива муцуната... Прави го на определен период.... Педала на газта е до долу а колата умира тотално
Странни работи се случват, продължавам да диря проблемите. Видях че са напукани маркучите на входящия колектор и мисля и тях да сменя.... Та друго не остава.... Регулатор на налягането освен да сменя и да пробвам. Дотук единственото подобрение е работата на място на празен ход и това, че колата като е на 1ва предавка на равно без газ си бута сама без да клати...
Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
Comment